APAMA na Warsaw Home Build 2025 – cisza w świecie designu i akustyki
Tegoroczne targi Warsaw Home Build potwierdziły, że świat wnętrz to nie tylko estetyka — to także świadomość dźwięku, który nas otacza. Wśród wystawców pojawiła się APAMA acoustic project, by pokazać, że dobry design nie musi ograniczać się do form — może także opowiadać historię dźwięku.
Na stoisku – dużo więcej niż panele
Na stoisku chętnie rozmawialiśmy z architektami, projektantami i właścicielami inwestycji. Wiele dyskusji dotyczyło połączenia funkcji i formy: jak zrobić tak, by wnętrze było nie tylko piękne, ale i komfortowe akustycznie.
Pojawiły się pytania o możliwość nadruku na produktach, wielkość ścian akustycznych, personalizację grafiki, a także o imitacje materiałów typu beton, drewno czy stal. Wiele rozmów dotyczyło problemów z wyciszeniem oraz dobrą akustyką pomieszczeń. To potwierdza, że klienci coraz częściej szukają rozwiązań zarówno dla ucha, jak i oka, oraz pokazuje, coraz większą świadomość wpływu hałasu na nasze zdrowie i życie.
Cisza, której nie widać...
Jednym z naszych motywów przewodnich podczas eventu było hasło: Chcemy pokazać „coś, czego nie widać” . W praktyce oznaczało to, że na targach zestawiliśmy dwa światy: izolacji i pochłaniania, opakowane w design tak, by przemawiały do oka i ucha jednocześnie.
Odwiedzający mieli okazję zobaczyć, jak panele mogą imitować materiały (beton architektoniczny, surowe drewno, stal, kamień) — i jednocześnie samemu sprawdzić czy rzeczywiście mogą spełniać funkcje akustyczne. Cisza którą można było usłyszeć w naszych instalacjach zrobiła niesamowite wrażenie.
Relacje, podziękowania i plany na przyszłość
W naszych mediach społecznościowych na bierząco pojawiały się relacje podkreślające entuzjazm zespołu i zadowolenie ze spotkań z klientami i partnerami. Serdecznie DZIĘKUJEMY za zaufanie wszystkim naszym klientom i partnerom biznesowym oraz całej załodze APAMA acoustic project za lata wspólnej pracy twórczej. Dla nas targi to nie tylko sprzedaż — to budowanie relacji i wzmacnianie wizerunku w środowisku branżowym.
Szczególnie jesteśmy wdzięczni:
- Słomiany Zapał
- Zieta Studio
- Fitness Trio: Sebastian Ruciński, Tomasz Machański, Tomek Wójcik
- Zosia Wójcik
- Stan Krytyczny
Wasze wsparcie i ubogacenie naszego stoiska były bezcenne.
Dlaczego warto było być na Warsaw Home?
Dzięki uczestnictwu w targach, mieliśmy możliwość bezpośrednich rozmów, dzięki czemu poznajemy Wasze potrzeby „od kuchni”. Z naszej strony mogliśmy zaprezentować wiele innowacyjnych rozwiązań w kontekście realnych projektów. Pokazaliśmy, że akustyka nie jest dodatkiem, ale również integralną i bardzo ważną częścią dobrego wnętrza.
Warsaw Home Build 2025 był kolejnym etapem misji: Pokazać, że dźwięk — choć niewidzialny — jest częścią architektury i designu. Cieszymy się, że mogliśmy tam być i już dziś planujemy kolejne kroki, tak by nasze produkty trafiały do coraz bardziej wymagających przestrzeni.